CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, October 9, 2010

LuNch raYa at white House cottage - 7/10/2010

Salam semua..n3 kali ini adalah berkisar tentang lunch raya at white house cottage walaupun last minute punya plan tapi alhamdulillah dgn izinNya semua berjalan dgn lancar....pada mulanya kengkawan kelas Talaqi hendak membuat potluck (betul ke ? aku eja) tapi tak sedaplah pulak orang nak dtg rumah kena bawa makanan pulak..so jln pintas dari situ saya sanggup ambik cuti satu hari utk memasak dan memperlawa kengkawan semua dtg rumah ... saya minta maaflah kepada kengkawan yg tak dijemput ...sbb ini last minute punya plan..tak sangka jadi ghuper ini oklah kepada kengkawan yg sudi hendak menziarahi saya..di alu alukan pintu rumah saya sentiasa terbuka untuk anda semua...kalau cik sue sekeluarga tetamu terawal dan group talaqi MAA menjadi tetamu terakhir di bulan syawal di white house cottage....untung jadi org terawal dan terakhir boleh interfrem dlm blog...hehhehehehhehehheh
ini antara menu nyer nasi impit kuah kacang , masak lodeh (lontong) sambal tumis sotong kering dan RENDANG MINANG resepi turun temurun ......
ini ajerlah kuih raya yg tinggal yea...cik sue tgk tue tupperware bukan tipuware ...jgn mare
kak shidah group aerobic tahap meroyan ... nak pakai apron gua..hahahhahah 10 tahun lagi tungguuuuu

berbagai bagai aksi mereka semua nie..... tgk tue kak normah n diela ..khayal....

tadi fokus makan..skrg baru sempat melaram...yg tudung pink tue lerr ustazah talaqi saya

ini office mate saya... k.zainah n k.asmahan

cian kak normah ngantuk yerrr..bnyk sangat makan lodeh....hehheehhehe

ini office mate juga.. kak atie , azura dan ct suaida
yg tudung cream tue pun ustazah saya...saya nie banyak berguru tapi tak gak pandai2 lagi huhuhhuhu ustaza salina jgn tunduk ...tawaduk ustaza saya nie....
ini group talaqi n group aerobic.....biasalah...nextweek kita aerobic sama yea.... hehehehhehe

ini puan zai n cik suraya ..oooolalallalal..macam berjanji pulak warna tudung,,,hehehehehe

ini kak juraini haroon... ex office mate...nak datang ziarah raya ..tak sangka ada makan2 pulak rezeki akak lerr yea....

senyum....1 ..2..3...cheeeese..




4 comments:

Ati Masrif

wahh..happening nya open rinn...tgl kat mana...boleh lah join tahun depan...hehehe..tapi kita tak pandai deco2 mcm u all tapi bestla uall semua very close yer...

Anonymous

wah meriahnyer beraye yer

Ibnu Ahmad al-Kurauwi

Salam,
Sedang mencari-cari kad undangan, kalau terselit-selit di mana-mana. Maaflah, hanya dapat tengok kemeriahannya.

Anonymous

walaikumussalam...wbt tqvm ustaz azman sudi menjengah ke teratak hamba...maaflah ustaz ..kad jemputan ghaib ntah kemana...hhehehehhehehh

aina..tak meriah mana pun .....

atie...jom singgah kalau sudi....

Post a Comment