CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sunday, October 17, 2010

Box Harta Qarun

salam semua n3 kali ini berkisar tentang BOX harta Qarun..udah lama aku mencari kotak untuk menyimpan majalah kesayangan ku..selalu letak dlm bakul rotan...errmmm tak tahan habuk kerana aku bukanlah di kalangan yang rajin membuang habuk..alhamdulillah akhirnya aku di ketemukan jua...kalau dah jodoh tidak kemana..heeeehaaaaa... cik sue rogi besor khomer tak ngikut aku outing....isshhh memang berbaloilah semalam aku outing walaupun di temani cuaca panas terik..apa2pun kita layannnnnnnnnn


ini lerr Box Harta Qarun aku ....


maaflah camera kureng memuaskan...

4 comments:

Ati Masrif

cantikknyer..kat mana boleh dpt peti ni

Cik Sue

aku nak angkut yg lagi besau...ada kan...al maklumla aku kan byk majalah free

aZuMaya

rinn_ati..berminat ke? kalau berminat leh saya roger pada kawan saya tue hehehheeheh

aZuMaya

rinn_cik sue...nanti kita buat pertandingan majalah free yea,,konpem hang menang...masa tue boleh suruh bsb belikan ...hhahahhahaha

Post a Comment