CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, June 2, 2010

RumahKu RetroKu

salam semua..maaflah sejak kebelakangan saya busy sgt line tenet kat opis buat hal pulok..itu yang susah nak update blog..lepas tue di sambung cuti balik kg yg panjang aduhai itu yg dah bersarang giler blog nie...so hari ni barulah dpt saya update blog saya...so kita layan ajelah lerr yea,,cuma n3 kali ni bukanlah cerita ttg shopping cuma cerita tukar curtain ajer dan alas2 kain apa yg patut..hehehheheh setelah mengambil masa seminggu menjahit sendiri kain RETROku akhirnya ini lah hasilnya..heheheheh..kepada my be loved best prenzzzzzzz jgn jeles yea cikSue aku harap kain retro hang tue jgnlah hang buat perkasam pulak yea,...aku pun tak sabar nak tgk hasil seni hang..hehehheheheheh





0 comments:

Post a Comment