CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, June 19, 2010

mEsyuarat tinGkap dgN rakan Blogger

n3 kali ini mesti kengkawan blogers tak sangkakan, ghuper ghuper nyer ANum Cottage adalah jiran uma saya ,hehehheheheh masyaallah dunia ini mmg kecil ,,,minggu lepas saya berkesempatan Terjah ke teratak anum cottage ..auwww teramat amat TERUJA melihat koleksi anum dan terserlah gaya ke'English'an nyerrr...hhheheeehh...itu yg membuat aku teruja.. smpi sembang 4jam pun tak terasa..oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... aku ingin mengucapkan tqvm pada cik sue krn telah menemuikan anum dahulu dan men'Roger aku mengatakan anum adalah jiran umah aku...so lepas ini cik anum kalau saya nak beli barang postpage,,,free ajer lah yea,,..hehehhehe jimat jimat jimat duit aku,,,so kengkawan mari kita layan picture picture yg sempat aku snap di uma anum..cuma tuan uma malu nak interfrem wajahnyer yg manis itu,..semasa saya datang uma anum ..pada keesokan hari nyer,,,team majalah APARTMENT,,telah membuat fotoshoot dirumah nyerr...so layanzz photoshoot drpd saya dahulu sebelum khomer membeli majalah apartment...





0 comments:

Post a Comment