CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, August 21, 2010

rEzki aWaL ramaDDan

salam semua n3 kali adalah aku di panggil utk menjadi salah seorang "survey" untuk salah satu majalah terhanggat di malaysia, alah koje senang ajer,,,guna ayaq liuq ajerr dan sedikit buah fikiran ajer...dah dpt 100 henggit sapo nak bagi...alhamdulillah rezki allah di awal ramadan...aku terima dgn senang hati..maklumlah sebelum ini pernah gak jadi survey..tapi bayaran idok lerr semahal kali ini hehehhehehe..... memandangkan uma teman mesin cili udah tumpui , teman terpikiq utk membeli sebuah blender cili...hasil drpd duit menjadi survey...kalau makan habis gak kan,,heyy cik bsb hang pun aku dgr jadi survey jugak errkkk.......? so kita layan belender ku ini ..... tak der kaler putih arrrgghhhh..nanti aku akan make over kan dia...hehhehehheehehe

ini surat offer n duit nyer cash lagi...lepas habis sesi perbincangan terus dia org bagi duit

inilah dia belender cili hasil dari duit survey...ishhhh aku ingat smpi bila2 hehehehhehehe

0 comments:

Post a Comment