CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sunday, August 15, 2010

buffet ramadan second round

assalamuailaikum..wbt...dan salam satu malaysia (anda kena jawab NKRA)...hahhhahahah kalu nak tahu NKRA apo ? kena tanya cik sue yea...BSB tak tau pun,,sbb dia sibuk dgn ondeh2 walaaaaaa....oklah berbuka posa kali ke 2 teman singgah berbuka di rumah my best prend teman ler dulu kini dan selamanya...hehhehehehe sib baek tak singgah sahur sekali.. itu dah melampaulah pulok mcm BELANDA dpt tanah ..apa2pun saya mengucapkan ribuan tima kacih daun keladi pada cik sue sekeluarga kerana tak jemu menerima saya sebagai tetamu ramadan..antara menu2nya adalah , ayam masok cili padi versi KUALA LINGGI,roti john,popia pak'ya power yg kata best seller...tetapi cukuplah sekali nak makan krn tak larat nak kunyah lama2 bule tercabut gigi gunting ku (KAPAK) hehehehhe dan juga tak lupo buah melaka versi vistana perdana ( bsb! cik sue tak gemo letak tepung gandum) sbb terlupo..tak per janji sedappp. ohhh tergedi hari ini selepas berbuka tetiba tuk tuk tuk tetamu yg di undang security umah cik sue dtg membawa khabar berita supaya kereta ku di alihkan segera krn semasa masuk ku khabarkan pada mrk yg aku cuma nak menghantar cik sue,,tetapi biasaklah janji melayu..dgn aku2 sekali melepak umah cik sue..aduhaiiiiiiiiii... ADA AKU KESAH....pierahhhhhhhhhhhhhh

inilah rezeki utk hari ini ameeeeeeeennnnnnn
ayer strawberry n teh tak sempat tarik..sempoiiiiiiiiiiiiiiiii
Align Centre
tinggal jejak ajer (mcm jejak kasih) sap'annnnn

0 comments:

Post a Comment