CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, December 12, 2009

GUNUNG KINABALU - 06/05/2000


oklah setelah seminggu blogKu berjalan N3 kali nie nak mengimbas kembali perjalanan ku ke gunung kinabalu....sebenarnya dah 2X pie sana, yg pertama tahun 2000, miliniuem year dan sekali lagi pada 2 tahun yang lepas...tak panjat gunung..cuma makan angin ajerr hehehehehe...masa tahun 2000 tue best..masa tue badan pun fit lagi tak lah letih cuba sekarang hampeh,,,heheheeeh mau tak nyerr asma dia buat nyerr...masa dulu pie mmg best ,mmg hobi aku panjat gunung snorkeling dan yg paling penting travelling until now aku tak leh nak buang hobies tue duit ada ke tak der ke...aku tetap nak travel gak...tak kire lah dekat atau jauh,,,cuma dalam kepala otak aku nak pie main salji (snow) ajer tak kesampaian...masuk peraduan tak pernah menang konon2 nak dpt tiket free ..tapi hampeh ..hehhehehehhe.. tapi tak per aku nak kumpul duit nak pie beijing or korea or jepun ,,,tapi jepung rate tinggi tak mampu den hhehehehe...tapi kalau dapt pie switzzz lagi best kan..tapi duit nyerr pun best,,,hehehheh..oklah setakat nie ajer coretan utk kali nie

1 comments:

Pinoy Tv Show

I’m starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be enormously app article is as astonishing.
Pinoy Channel| Pinoy Tambayan| Pinoy Tv| Pinoy Tv Replay| Pinoy Ako| Pinoy Lambingan| Pinoy Teleserye| Zee tv

Post a Comment